+38 068 378 37 37

RU

UA

БУХГАЛТЕРСКИЕ УСЛУГИ ДЛЯ ВАШЕГО БИЗНЕСА

БУХГАЛТЕРСЬКІ ПОСЛУГИ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

При оплате любого пакета услуг на 3 месяца, вы получаете месяц обслуживания БЕСПЛАТНО!

При оплаті будь-якого пакета послуг на 3 місяці, ви отримуєте місяць обслуговування БЕЗКОШТОВНО!

О Hас

Про нас

Мы имеем опыт сопровождения бизнеса различных отраслей. Работаем с физическими лицами предпринимателями, юридическими лицами, иностранными представительствами, общественными организациями и благотворительными фондами.Многолетний опыт работы с валютой и ВЭД, авторскими и смежными правами. Обслуживаем ФЛП и юридические лица всех групп единого налога, общей системы налогообложения, неприбыльные организации.

Ми маємо досвід супроводу бізнесу різних галузей. Працюємо з фізичними особами-підприємцями, юридичними особами, іноземними представництвами, громадськими організаціями і благодійними фондами. Багаторічний досвід роботи з валютою і ЗЕД, авторськими та суміжними правами. Обслуговуємо ФОП і юридичні особи всіх груп єдиного податку, загальної системи оподаткування, неприбуткові організації.

Наши преимущества

Наші переваги

ТАРИФЫ

ТАРИФИ

Мы всегда работаем по фиксированной оплате и озвучиваем Вам цену, приемлемую именно к Вам.

Ми завжди працюємо за фіксованою оплатою і озвучуємо Вам ціну, прийнятну саме до Вас.

НАСТОЯЩАЯ ПОДДЕРЖКА

СПРАВЖНЯ ПІДТРИМКА

Подготовка отчетов на основании документации клиента является частью работы бухгалтера, а не «бухгалтерским сопровождением». Мы не подключаем Вас к программам и приложениям, а делаем все сами.

Підготовка звітів на підставі документації клієнта є частиною роботи бухгалтера, а не «бухгалтерським супроводом». Ми не підключаємо Вас до програм і додатків, а робимо все самі.

ОПЫТ

ДОСВІД

Мы - команда опытных специалистов, работаем в различных сферах деятельности бизнеса уже более 10 лет.

Ми - команда досвідчених спеціалістів, що працює в різних сферах діяльності бізнесу вже більше 10 років.

НАДЕЖНОСТЬ

НАДІЙНІСТЬ

Мы строим отношения с клиентами в ключе долгосрочного сотрудничества, а не быстрого заработка.

Ми будуємо відносини з клієнтами в ключі довгострокового співробітництва, а не швидкого заробітку.

Наши услуги для предпринимателей

Наші послуги для підприемців

Пакет "ФЛП минимальный"

Пакет "ФОП мінімальний"

Для плательщиков 1 и 2 группы единого налога (без наемных работников).

Для платників 1 і 2 групи єдиного податку (без найманих працівників).

  • - Ведение книги учета единого налога.
  • - Подготовка и подача отчетности в электронном виде.
  • - Расчет и контроль за своевременной уплатой налогов и сборов.
  • - Ведення книги обліку єдиного податку.
  • - ППідготовка та подача звітності в електронному вигляді.
  • - Розрахунок і контроль за своєчасною сплатою податків і зборів.

500 грн. ежемесячно

500 грн. щомісяця

Пакет "ФЛП стандартный"

Пакет "ФОП стандартний"

Для плательщиков 2 и 3 группы единого налога с наемными работниками (до 10 человек).

Для платників 2 і 3 групи єдиного податку з найманими працівниками (до 10 осіб).

  • - Ведение книги учета единого налога.
  • - Подготовка и подача отчетности в электронном виде.
  • - Расчет и контроль за своевременной уплатой налогов и сборов.
  • - Ведение клиент банка (платежей клиента).
  • - Начисление и выплата заработной платы.
  • - Ведення книги обліку єдиного податку.
  • - Підготовка та подача звітності в електронному вигляді.
  • - Розрахунок і контроль за своєчасною сплатою податків і зборів.
  • - Ведення клієнт банку (платежів клієнта).
  • - Нарахування та виплата заробітної плати.

1500 грн. ежемесячно

1500 грн. щомісяця

Пакет "ФЛП стандартный +"

Пакет "ФОП стандартний +"

Для плательщиков 3 группы единого налога 3% НДС, с наемными работниками (до 10 человек).

Для платників 3 групи єдиного податку з ПДВ та найманими працівниками (до 10 осіб).

  • - Ведение книги учета единого налога.
  • - Подготовка и подача отчетности в электронном виде.
  • - Расчет и контроль за своевременной уплатой налогов и сборов.
  • - Ведение клиент банка (платежей клиента).
  • - Начисление и выплата заработной платы.
  • - Выписка и регистрация налоговых накладных.
  • - Составление и сдача декларации по НДС.
  • - Ведення книги обліку єдиного податку.
  • - Підготовка та подача звітності в електронному вигляді.
  • - Розрахунок і контроль за своєчасною сплатою податків і зборів.
  • - Ведення клієнт банку (платежів клієнта).
  • - Нарахування та виплата заробітної плати.
  • - Виписка та реєстрація податкових накладних.
  • - Складання та здача Декларації з ПДВ.

2000 грн. ежемесячно

2000 грн. щомісяця

Наши услуги для юридических лиц

Наші послуги для юридичних осіб

Пакет "Стандартный"

Пакет "Стандартний"

  • - Проверка первичной документации.
  • - Оформление расходных накладных и актов выполненных работ.
  • - Ведение клиент банка (платежей клиента).
  • - Начисление и выплата заработной платы (до 10 работников).
  • - Ведение бухгалтерского и налогового учета.
  • - Подготовка и подача отчетности в электронном виде.
  • - Расчет и контроль за своевременной уплатой налогов и сборов.
  • - Перевірка первинної документації.
  • - Оформлення видаткових накладних і актів виконаних робіт.
  • - Ведення клієнт банку (платежів клієнта).
  • - Нарахування та виплата заробітної плати (до 10 працівників).
  • - Ведення бухгалтерського та податкового обліку.
  • - Підготовка та подача звітності в електронному вигляді.
  • - Розрахунок і контроль за своєчасною сплатою податків і зборів.

Что может увеличить стоимость бухгалтерского обслуживания:

Що може збільшити вартість бухгалтерського обслуговування:

  • - Операции ВЭД +2000 грн.
  • - Большое количество работников +1000 грн.
  • - Строительство +2000 грн.
  • - Калькуляции +2000 грн.
  • - Розничная торговля +2000 грн.
  • - Большая номенклатура +200 грн./накладная
  • - Списание бензина +1000 грн.
  • - Операції ЗЕД +2000 грн.
  • - Велика кількість працівників +1000 грн.
  • - Будівництво +2000 грн.
  • - Калькуляції +2000 грн.
  • - Роздрібна торгівля +2000 грн.
  • - Велика номенклатура продукції +200 грн./накладна
  • - Списання бензину +1000 грн.

3000 грн. ежемесячно

3000 грн. щомісяця

Пакет "Стандартный +"

Пакет "Стандартний +"

  • - Проверка первичной документации.
  • - Оформление расходных накладных и актов выполненных работ.
  • - Выписка и регистрация налоговых накладных.
  • - Ведение клиент банка (платежей клиента).
  • - Начисление и выплата заработной платы (до 10 работников).
  • - Ведение бухгалтерского и налогового учета.
  • - Подготовка и подача отчетности в электронном виде.
  • - Расчет и контроль за своевременной уплатой налогов и сборов.
  • - Перевірка первинної документації.
  • - Оформлення видаткових накладних і актів виконаних робіт.
  • - Виписка та реєстрація податкових накладних.
  • - Ведення клієнт банку (платежів клієнта).
  • - Нарахування та виплата заробітної плати (до 10 працівників).
  • - Ведення бухгалтерського та податкового обліку.
  • - Підготовка та подача звітності в електронному вигляді.
  • - Розрахунок і контроль за своєчасною сплатою податків і зборів.

Что может увеличить стоимость бухгалтерского обслуживания:

Що може збільшити вартість бухгалтерського обслуговування:

  • - Операции ВЭД +2000 грн.
  • - Большое количество работников +1000 грн.
  • - Строительство +2000 грн.
  • - Калькуляции +2000 грн.
  • - Розничная торговля +2000 грн.
  • - Большая номенклатура +200 грн./накладная
  • - Списание бензина +1000 грн.
  • - Операції ЗЕД +2000 грн.
  • - Велика кількість працівників +1000 грн.
  • - Будівництво +2000 грн.
  • - Калькуляції +2000 грн.
  • - Роздрібна торгівля +2000 грн.
  • - Велика номенклатура продукції +200 грн./накладна
  • - Списання бензину +1000 грн.

4500 грн. ежемесячно

4500 грн. щомісяця

Пакет сопровождения включает:

Повний пакет супроводу включае:

Проверка первичной документации.

Перевірка первинної документації.

Ведение бухгалтерского и налогового учета.

Ведення бухгалтерського і податкового обліку.

Подготовка и сдача отчетности в электронном виде.

Підготовка та здача звітності в електронному вигляді.

Консультации по вопросам налогообложения.

Консультації з питань оподаткування.

Ведение банка (платежей клиента).

Ведення клієнт банку (платежів клієнта).

Начисление и выплата заработной платы.

Нарахування та виплата заробітної плати.

Контроль за соблюдением валютного законодательства.

Контроль за дотриманням валютного законодавства.

Расчет и своевременное представление клиенту сумм рассчитанных налогов и сборов.

Розрахунок та своєчасне подання клієнту сум розрахованих податків і зборів.

Хотите выбрать лучший вариант для вашего бизнеса?

Хочете обрати найкращий варіант для вашого бізнесу?

Просто оставьте заявку и мы вместе подберем пакет услуг, который необходим Вашему бизнесу.

Просто залиште заявку і ми разом підберемо саме той пакет послуг, який необхідний Вашому бізнесу.

FAQ по вопросам

FAQ по питанням

Если на предприятии не вели бухгалтерию некоторое время, сможете ее восстановить?

Якщо на підприємстві не вели бухгалтерію деякий час, зможете її відновити?

Да конечно! Наш бухгалтер поможет вам восстановить документы за предыдущие периоды.

Так звичайно! Наш бухгалтер допоможе вам відновити документи за попередні періоди.

Как быстро бухгалтер сможет выполнить мой запрос?

Як швидко бухгалтер зможе виконати мій запит?

Коммуникация происходит по телефону, эл. почте или мессенджером (Telegram, Viber, WhatsApp). Будьте уверены - Ваша задача будет обрабатываться сразу после поступления.

Комунікація відбувається телефоном, ел. поштою або месенджером (Telegram, Viber, WhatsApp). Будьте впевнені - Ваше завдання буде оброблятися відразу після надходження.

Где будет храниться моя первичная документация?

Де буде зберігатися моя первинна документація?

Оригиналы документов можно хранить у себя. Мы можем архивировать документы и сохранять их в бумажных боксах. По вашему запросу отправим все необходимые документы, собранные за определенный период.

Оригінали документів можете зберігати у себе. Ми також можемо архівувати документи і зберігати їх в паперових боксах. За вашим запитом відправимо всі необхідні документи, зібрані за певний період.

Если у меня в штате уже есть бухгалтер, чем вы сможете помочь?

Якщо у мене в штаті вже є бухгалтер, чим ви зможете допомогти?

Мы можем вести бухгалтерский учет как полностью, так и частично. Если Вам нужен опытный бухгалтер для правильного начисления з/п, оптимизации налогов и своевременного представления отчетности - наша компания к Вашим услугам.

Ми можемо вести бухгалтерський облік як повністю, так і частково. Якщо Вам потрібен досвідчений бухгалтер для правильного нарахування з/п, оптимізації податків і своєчасного подання звітності - наша компанія до Ваших послуг.

Есть консультационная поддержка?

Чи є консультаційна підтримка?

Да, вы можете обратиться к нам любым удобным способом. В нерабочее время Вы можете оставить свой запрос на почте.

Так, ви можете звернутись до нас будь-яким зручним способом. У неробочий час Ви також можете залишити свій запит на пошті.

Отзывы о нас

Відгуки

Ірина Царченова

Директор ТОВ "ЕНД АРТІСТС"

В будь-яких відносинах, особливо в партнерських, дуже важливо мати довіру. Ми довіряємо своїм бухгалтерам і можемо їх рекомендувати до співробітництва.

Сергей Большой

Директор ТОВ «ОЛВИ»

Наша совместная работа началась в далеком 2004 году и продолжается по сей день. С удовольствием рекомендую к сотрудничеству.

Алёна Винницкая

Учредитель «Благотворительного фонда Алёны Винницкой «РАССВЕТ»

Работаем с ребятами уже давно, помимо благотворительного фонда, они обслуживают мой личный ФЛП. За всё время не было никаких проблем, сотрудничество с компанией «LIPSKA» приносит только позитивные эмоции.

Сергей Жданов

Физическое лицо – предприниматель 3 группа

Дорогие друзья, лично имею честь рекомендовать вам компанию «LIPSKA»! За время совместной работы более 10 лет , как клиент, могу только сказать одно- пунктуальность, профессионализм, порядочность на 100%. Комментарий не заказной, а от чистого сердца и от души! Всем рекомендую, не пожалеете!